Gazeta szkolna

Co się dzieje w szkole?

à adopter de toute urgence !

Partenaires

Zapisy do Ras/Grup

Elfy - Otwarte
Esperzy - Otwarte
Ludzie - Otwarte
Drakonie - Otwarte
Anioły - Otwarte
Demony - Otwarte
Youkai - Otwarte
Mieszańce - Otwarte
Selphy - Otwarte
Inne Rasy - Otwarte

Top sites

©linus pour Epicode
Contexte
Eius populus ab incunabulis primis ad usque pueritiae tempus extremum, quod annis circumcluditur fere trecentis, circummurana pertulit bella, deinde aetatem ingressus adultam post multiplices bellorum aerumnas Alpes transcendit et fretum, in iuvenem erectus et virum ex omni plaga quam orbis ambit inmensus, reportavit laureas et triumphos, iamque vergens in senium et nomine solo aliquotiens vincens ad tranquilliora vitae discessit.
Evénements
Ego vero sic intellego, Patres conscripti, nos hoc tempore in provinciis decernendis perpetuae pacis habere oportere rationem. Nam quis hoc non sentit omnia alia esse nobis vacua ab omni periculo atque etiam suspicione belli ?
Duplexque isdem diebus acciderat malum, quod et Theophilum insontem atrox interceperat casus, et Serenianus dignus exsecratione cunctorum, innoxius, modo non reclamante publico vigore, discessit.

Share | 

 

 Rangi i umiejętności

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Liczba postów : 19
Points : 56
Join date : 28/08/2017
Admin
http://aldarya.forumpolish.com
PisanieTemat: Rangi i umiejętności   Czw Wrz 07, 2017 10:13 pm

Na forum obowiązuje system RANG, który ma na celu przyporządkowania odpowiednią wartość umiejętności danej postaci, za pomocą punktów doświadczenia, które można wymienić. Wymieniane są one zazwyczaj na podciągnięcie naszej rangi, co tez daje nam możliwość stworzenia silniejszej na wiele różnych sposobów. Może tu chodzić o siłę fizyczną, psychiczną o inteligencje itp.
Na starcie, każda z postaci ma do wykorzystania 145 punktów. Może za tą ilość wykupić sobie rangę, czy też moce. Każda moc, magia, dzielą się na rangi. Rozpoczynając od D a na SS+ kończąc. Każda ranga posiada własny koszt wymaganych punktów doświadczenia. 
- Ranga D  - 15
- Ranga C  - 30
- Ranga B  - 50
- Ranga A  - 80
- Ranga A+ - 100
- Ranga AA - 120
- Ranga S - 150
- Ranga SS - 200
- Ranga SS+- 250

Istnieje również ranga SSS jednak jest ona rangą legendarną i jedyny sposób aby ją zdobyć to tak naprawdę szczęście. Odnaleźć różne zapiski na ich temat można tylko na misjach na poziomie od Brutalnego wzwyż. Ich koszt zazwyczaj przekracza 300.

Punkty doświadczenia pozyskujemy za wykonywanie misji, czy nawet naukę, ale również za wszelkiego rodzaju walki, nawet sparingi. Jednak najwięcej punktów można uzyskać za wykonywanie misji. Misje dzielą się w sposób następujący:

-poziom łatwy - Można zdobyć maksymalnie 30 punktów doświadczenia
-poziom średni - Można zdobyć maksymalnie 60 punktów doświadczenia  
-poziom trudny - Można zdobyć maksymalnie 90 punktów doświadczenia. Jednak odradzam wybierać się na nie w pojedynkę posiadając tylko jedną rangę A+, jeżeli wybieramy się na takową misję grupową, wówczas lepiej mieć albo 1 osobę posiadającą 2 moce rangi A+, albo 2 osoby posiadające po 1 takiej mocy.  
-poziom b. trudny - maksymalnie 140 punktów doświadczenia. No tutaj to już są wyższe schody. Przyda się mieć co najmniej 4 rangi A+, albo chociaż 2 AA.
-poziom brutalny - maksymalnie 210 punktów doświadczenia. Zaleca się mieć rangę S x2 albo kilka AA.
-poziom niemożliwy - max 300 punktów. Cóż tutaj bez SS+ albo chociaż kilku SS lepiej nie próbować.


Pamiętać jednak należy, że podane tutaj zdobycze to tylko próg maksymalny, minimalne progi na każdym poziomie to odpowiednio. 5 --> 30 --> 60 --> 90 --> i każdy kolejny to 110.

Podnoszenie rang:
Jeżeli chcemy podnieść rangę musimy wydać różnicę rangi niższej do wyższej, plus połowa wyższej. Czyli chcemy rozwinąć rangę z C do B wydajemy różnicę, czyli 20 + połowę rangi B, czyli 25, a więc musimy wydać 45. Natomiast z rangi B na A musimy wydać 70. 

Opiszę teraz mniej więcej jaką siłę mają poszczególne rangi.

Ranga D - Siła tej rangi, to proste ataki, które jedynie zadają rany rzędu ucięcia się podczas np. krojenia chleba. Więc tak naprawdę zabijesz nimi tylko małe zwierzęta. Jednak nie posiadają one ograniczeń czasowych, więc można nimi spamować. Więc jak tak zaspamujemy przeciwnika, to możemy go nieźle poharatać. 
Klątwy: Tylko nieznacznie osłabiające przeciwników.   

Ranga C - Ataki tej rangi zadają obrażenia na poziomie nieco poważniejszych ran. Rany te są bolesne i zazwyczaj utrudniają poruszanie się, jednak nieznacznie. 
Klątwy: Osłabiające przeciwników w sposób nieco bardziej znaczący.

Ranga B - W tym przypadku skille mogą spowodować złamania. 
Klątwy: Klątwy tej rangi mogą zranić przeciwnika, lub nieco go osłabić

Ranga A - Mogą pozbawić kogoś kończyn. 
Klątwy: Na tej randze dodatkowo mogą znacząco osłabić przeciwnika na krótki okres czasu

Ranga A+ - Te umiejętności mogą już bez problemu wysłać do szpitala na dłużej.
Klątwy: Klątwy mogą działać przez pewien czas nawet po walce.

Ranga AA - Tutaj możemy zrobić dziurę w budynku. 
Klątwy: Działają spory czas po walce.

Ranga S - Te skille już niszczą budynki. 
Klątwy: Mogą działać nawet przez wiele lat.  

Ranga SS - Zbliżone do rangi S ale z większym polem rażenia. 
Klątwy: Raz nałożone zostają na całe życie.

Ranga SS+ - Chyba wiadomo.
Klątwy: To samo co wcześniej.

Starajmy się trzymać ogólnego obrazu klątw. 

Trzeba pamiętać, że te umiejętności nie muszą dokładnie tego robić, jest to tylko zobrazowanie siły rang, tak mniej więcej. 


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Rangi i umiejętności
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Ability- umiejętności pokemonów
» 002. Statystyki i umiejętności
» Zasady i opisy genetyk
» Frau
» Umiejętności, Kryształy i Moce

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Aldarya :: Organizacja :: Kompendium Wiedzy :: Mechanizm-
Skocz do: